Vállalat

Szerződési Feltételek

Átlátható és Garantált Szolgáltatás

Szolgáltatási Szint Megállapodás (SLA)

Aruba Cloud Computing több adatközponton keresztül biztosított, melyek referencia paramétereit a szolgáltatás nyújtására 99,95%-os rendelkezésre állással a következőképpen határozza meg:

  • 99,95% rendelkezésre állás éves szinten, a virtuális infrastruktúrát biztosító fizikai csomópontok (szerverek) rendelkezésre állására;       
    a Cloud Szerver Smart rendelkezésre állása 99,80 % éves szinten
  • 99,95% rendelkezésre állás éves szinten, az Ügyfél által létrehozott és lefoglalt virtuális infrastruktúra interneten keresztül történő hozzáférhetőségre;
    a Cloud Szerver Smart rendelkezésre állása 99,80 % éves szinten 
  • 100% rendelkezésre állás éves szinten, az elektromos áram és/vagy a légkondicionálás biztosítására;

Letöltés  

Általános Szerződési Feltételek

A Szolgáltatási Szerződés tartalmazza a Szolgáltató és az Ügyfél között létrejött megállapodásokat, szabályokat, valamint meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.

Letöltés  

Felhasználási Feltételek (Use policy)

A Felhasználási Feltételek tartalmazzák a Cloud szolgáltatás használatának szabályait és az azzal kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket.

Letöltés  

Adatvédelmi Szabályzat (Privacy Policy)

A dokumentum meghatározza az eljárásokat az Ügyfél személyes adatainak feldolgozására, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.

Letöltés  

CISPE magatartási kódex

Az adatvédelmi magatartási kódex biztosítja, hogy az ügyfelek adatai kizárólag az EU-n és az EGT-n belül kerüljenek mentésre és feldolgozásra. További információk >>

Letöltés  

Felmondási nyilatkozatok

Az Aruba Cloud szolgáltatásokra vonatkozó felmondási nyilatkozatok.

Felmondási nyilatkozat 14 napon belül  
Felmondási nyilatkozat 14 napon túl  



A 2013/11-es EU-irányelv és az 524/2013-as EU-rendelet értelmében az Európai Unió lakosai az ODR-platformot használhatják a viták peren kívüli rendezésére.