Cloud DRaaS (Disaster Recovery as a Service)
Védje Private Cloud infrastruktúráját könnyedén és biztonságosan
A Disaster Recovery Szolgáltatás (DRaaS) egyaránt lehetővé teszi saját- és az Aruba Private Cloud infrastruktúrája védelmét, egyszerű, professzionális és biztonságos módon.
Az önkiszolgáló webes panel biztonságos kapcsolaton keresztül történő használatával létrehozhatja a Disaster Recovery terveket és irányelveket, kiválasztva a forrást (elsődleges helyszín) és a célt (másodlagos helyszín) a helyi VMware virtuális infrastruktúrái és a
Private Cloud szolgáltatást biztosító Aruba adatközpontok közül.
Néhány perc alatt létrehozhatók az eredeti adatokkal megegyező replikák távoli helyek között és aktiválható egy Disaster Recovery folyamat.
Minden Disaster Recovery megoldás két mérési paraméterrel rendelkezik:
- RPO (Recovery Point Objective): jelzi a folyamat adatvesztési toleranciáját egy katasztrófa esetén.
- RTO (Recovery Time Objective): megmutatja a szolgáltatások helyreállításához szükséges időt a katasztrófa helyreállítási helyszínen.
A szolgáltatáshoz használt replikációs rendszer alapja a Zerto technológia, amely optimalizálja és duplikáció mentesen tömöríti a védendő adatokat minimális beavatkozással és
néhány másodperctől néhány percig terjedő időszakokra csökkenti az RTO értékét, még nemzetközi távolságok esetében is.
Az alacsony RTO értéket a
könnyű használat, valamint az egyszerű és biztonságos webes panel biztosítja, amely egy gombnyomással, lehetővé teszi a helyreállítási folyamat automatikus elindítását. A rendszer néhány másodperc alatt képes átkapcsolni a munkaterhelést a DR helyszínére.
A katasztrófa utáni helyreállítási folyamat ellenőrzéséhez bármikor és egyszerűen futtatható Disaster Recovery teszt. A teszt megpróbálja helyreállítani a rendszert a szerverek másodlagos helyszínen történő aktiválásával anélkül, hogy megzavarná az éles szervereket (elsődleges helyszín), így lehetővé teszi, hogy ellenőrizze, a replikáció és a disaster recovery folyamat jól működik.
Mint minden Aruba szolgáltatás esetében, ez a megoldás is elérhető a “Managed” opcióval. Az opció választásával a Disaster Recovery megoldás teljes körű kezelését az Aruba képzett műszaki csapata végzi.
A szolgáltatás aktiválásához rendelkeznie kell egy
Private Cloud infrastruktúrával
További információért vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 550 175 telefonszámon.
Támogatás és SLA
Az Aruba a Private Cloud ügyfelei számára két támogatási lehetőséget kínál: telefonos és hibajegyen keresztüli támogatás. Mindkét esetben az ügyfelek közvetlenül az Aruba képzett csapatával beszélhetnek, akik minden kérdésben rendelkezésre állnak.
Szolgáltatás Általános Jellemzői
Műszaki Adatok
Rendelkezésre állás SLA |
99,95% |
Támogatás |
Hibajegy rendszer és telefonos támogatás |
Számlázás |
Havi |
A szerződés minimum időtartama |
1 hó |
Adatközpontok, melyekben a szolgáltatás aktiválható |
IT1, IT3, CZ1, FR1, PL1, helyi |
Szoftver Jellemzői
Műszaki Adatok
A replikáláshoz használt szoftver |
Zerto (www.zerto.com) |
Vezérlő rendszer |
HTTPS webes control panel található minden a szolgáltatásban részt vevő adatközpontban. |
WAN Optimalizálás |
Igen. Duplikáció mentes tömörítési technológia. |
Az RPO azonnali láthatósága |
Igen. Másodpercekben és percekben. |
Káros hatás mentes DR tesztelés |
Igen. DR tesztelés bármikor, az éles szerverek megzavarása nélkül. |
Fordított szinkronizálás |
Igen. Lehetővé teszi a replikációs folyamat megfordítását, a Disaster Recovery segítségével visszaállítva az éles szervereket. |
A kezelhető virtuális gépek maximális száma |
Korlátlan. |
DR hálózat testre-szabási lehetőség |
Igen, minden géphez. Különböző hálózatok adhatók meg teszteléshez és valós használathoz. |
DR adattár testre-szabási lehetőség |
Igen, minden géphez. |
Helyi infrastruktúrák replikálásának lehetősége |
Igen, a replikálás forrásához és céljához egyaránt. |
“Managed” opció |
Igen, elérhető opció. A szolgáltatás teljes körű kezelését az Aruba képzett műszaki csapata végzi. |
Műszaki Támogatás Jellemzői
Műszaki Adatok
Ügyfélszolgálat |
|
A műszaki támogatás szolgáltatás elérhetősége |
Munkaidőben , 15 perc átlagos feldolgozási idővel |