Disaster Recovery
Biztonsági Szolgáltatás Felhőjéhez

Védje Privát Cloud Infrastruktúráját
egyszerűen és hatékonyan

Cloud DRaaS (Disaster Recovery as a Service)

Védje Privát Cloud infrastruktúráját könnyedén és biztonságosan

A Disaster Recovery Szolgáltatás (DRaaS) lehetővé teszi az Aruba Privát Cloud infrastruktúrája egyszerű és gyors védelmét, professzionális és biztonságos módon.

Az önkiszolgáló webes panel biztonságos kapcsolaton keresztül történő használatával létrehozhatja a Disaster Recovery irányelveket, kiválasztva a forrást és a célt a helyi VMware virtuális infrastruktúrái és/vagy a Privát Cloud szolgáltatással igénybe vehető Aruba adatközpontok között.

Néhány perc alatt létrehozhatók önkonzisztens replikák távoli helyek között és aktiválható egy tökéletesen működő Disaster Recovery folyamat.

Minden Disaster Recovery megoldás két mérési paraméterrel rendelkezik: RPO és RTO:

  • Az RPO (Recovery Point Objective) leírja, hogy mennyi adat maradt szinkronizálatlan egy katasztrófa esetén.
  • Míg az RTO (Recovery Time Objective) megmutatja azt az időt, ami a szolgáltatások visszaállításához szükséges.
A szolgáltatáshoz használt replikációs rendszer alapja a Zerto technológia, amely optimalizálja és duplikáció mentesen tömöríti védendő adatokat minimális beavatkozással és néhány másodperctől néhány percig terjedő időszakokra csökkenti az RPO értékét, még nemzetközi távolságok esetében is.

Az alacsony RTO értéket a könnyű használat, valamint az egyszerű és biztonságos önkiszolgáló control panel biztosítja, amely egy gombnyomással, lehetővé teszi a helyreállítási folyamat automatikus elindítását. A rendszer néhány másodperc alatt képes átkapcsolni a munkaterhelést a DR helyszínére.

A disaster recovery folyamat tesztelése lehetséges, bármikor és nagyon könnyen futtatható egy Disaster Recovery teszt. A teszt megpróbálja helyreállítani a rendszert egy katasztrófát követően a szerverek másodlagos helyszínen történő aktiválásával anélkül, hogy megzavarná az éles szervereket, így lehetővé teszi, hogy ellenőrizze, hogy a replikáció és a disaster recovery folyamat jól működik.

Mint minden Aruba szolgáltatás esetében, a “Managed” opció itt is elérhető, mely opció keretein belül a Disaster Recovery megoldás teljes körű kezelését az Aruba képzett műszaki csapata végzi.

A szolgáltatás aktiválásához rendelkeznie kell egy Privát Cloud infrastruktúrával

További információért vegye fel velünk a kapcsolatot a +39 0575 05077 telefonszámon.

Támogatás és SLA

Az Aruba a Privát Cloud ügyfelei számára két támogatási lehetőséget kínál: telefonos támogatás és hibajegy rendszeren keresztüli támogatás. Mindkét esetben az ügyfelek közvetlenül az Aruba képzett szakembereivel beszélhetnek, akik választ adnak minden, a szolgáltatással kapcsolatos kérdésre.
 

Szolgáltatás Általános Jellemzői Műszaki Adatok
Rendelkezésre állás SLA 99,95%
Támogatás Hibajegy rendszer és telefonos támogatás
Számlázás Havi
A szerződés minimum időtartama 1 hó
Adatközpontok, melyekben a szolgáltatás aktiválható DC1-IT, DC4-FR, helyi
 
Szoftver Jellemzői Műszaki Adatok
A replikáláshoz használt szoftver Zerto (www.zerto.com)
Vezérlő rendszer HTTPS webes control panel található minden a szolgáltatásban részt vevő adatközpontban.
WAN Optimalizálás Igen. Duplikáció mentes tömörítési technológia.
Az RPO azonnali láthatósága Igen. Másodpercekben és percekben.
Káros hatás mentes DR tesztelés Igen. DR tesztelés bármikor, az éles szerverek megzavarása nélkül.
Fordított szinkronizálás Igen.  Lehetővé teszi a replikációs folyamat megfordítását, a Disaster Recovery segítségével visszaállítva az éles szervereket.
A kezelhető virtuális gépek maximális száma Korlátlan.
DR hálózat testre-szabási lehetőség Igen, minden géphez. Különböző hálózatok adhatók meg teszteléshez és valós használathoz.
DR adattár testre-szabási lehetőség Igen, minden géphez.
Helyi infrastruktúrák replikálásának lehetősége Igen, a replikálás forrásához és céljához egyaránt.
“Managed” opció Igen, elérhető opció.  A szolgáltatás teljes körű kezelését az Aruba képzett műszaki csapata végzi.
 
Műszaki Támogatás Jellemzői Műszaki Adatok
Hibajegyek Korlátlan
Telefonhívások Korlátlan
A műszaki támogatás szolgáltatás elérhetősége Munkaidőben , 15 perc átlagos feldolgozási idővel

Válassza az Aruba Cloud szolgáltatást

MEGRENDELÉS INGYEN PRÓBA*

(*) 600 Ft értékű utalványunk (a Domain Center kivételével) bármely Cloud szolgáltatásra felhasználható