Cloud Bare Metal Backup
Mi ez?
A Cloud Bare Metal Backup szolgáltatás lehetővé teszi image technológián alapuló biztonsági másolatok létrehozását Virtual Private Cloud virtuális gépeiről, szorosan együtt működve a virtualizációs hypervisorral anélkül, hogy backup klienst kellene telepíteni a menteni kívánt Virtuális Gépen. Az Avaliability megoldások innovatív szállítójával, a Veeam technológiával történő együttműködés a teljes védelmet kínálja a virtuális gépek számára.
Az archivált adatok biztonságát az anti-ransomware funkció garantálja, amely lehetővé teszi, hogy a biztonsági mentés alatt álló adatokról egy megváltoztathatatlan másolat készüljön. Ezenkívül lehetőség van egy második biztonsági másolat készítésére egy földrajzilag különálló adatközpontban, biztosítva a "3-2-1 szabály" betartását: amely megköveteli az adatok másolatának off-site tárolását.
A Cloud Bare Metal Backup lehetővé teszi egy teljes virtuális gép helyreállítását az eredeti vagy egy másik állomáson, beleértve a gyors visszaállítást is, ahol csak a megváltozott adatok kerülnek helyreállításra. Az alkalmazott technológia, mivel nem támaszkodik a hálózati kapacitásra és a virtuális gépek erőforrásaira az adatátvitel érdekében, minimális költségeket és a végrehajtás kapcsán maximális átláthatóságot biztosít. A virtuális gép teljes mértékben védett a telepített operációs rendszertől függetlenül.
A szolgáltatás tisztán infrastrukturális jellegének köszönhetően a Cloud Bare Metal Backup a Cloud Backup mellett is használható, amellyel együtt teljes védelmet nyújt a gép lemezképétől az alkalmazási szintig és a fájlrendszer szintjéig. A megoldás azt is jelenti, hogy az egyes fájlok gyors helyreállítását elvégezheti a VM-en és a virtuális lemezeken, és egy egyszerű online control panelen keresztül biztonsági mentéseket készíthet a szervezet vApp-jairól és VM-jeiről, meghatározva a kívánt gyakoriságot és megtartást. Akár a teljes mentett gépet vagy az egyes fájlokat is visszaállíthatja.
A Private Cloud szolgáltatás hypervisorával és a VMware által kínált védelmi mechanizmusokkal integrált mentési technológia garantálja a konzisztenciát és a teljesítményt. Ugyancsak ide tartozik a natív együttműködés a Microsoft VSS szolgáltatással (VMware eszközökkel) az alkalmazás szintű konzisztencia biztosításához. Mivel az adatok tárolása egy távoli tárolón történik, a helyreállítás a virtuális gép tárolójának sérülése vagy az adatok teljes elvesztése esetén is lehetséges, biztosítva a teljes vApp helyreállítását.
Támogatás és SLA
Az Aruba a Virtual Private Cloud ügyfeleinek két lehetőséget biztosít: telefonos támogatás, valamint hiteles kérésen keresztüli támogatás. Mindkét esetben az ügyfelek az Aruba műszaki csapatával vehetik fel a kapcsolatot, akik segítenek a szolgáltatással kapcsolatos problémák megoldásában.
Műszaki Támogatás
Óra |
Átlagos válaszidő
|
Hét-Pén 8.00-16.00 |
15 perc |
Adminisztratív Támogatás
Óra |
Átlagos válaszidő |
Hét-Pén 8.00-16.00 |
15 perc |
Garantált rendelkezésre állás: évi 99,80%
Szolgáltatás Általános Jellemzői
Műszaki Adatok
Szolgáltatás SLA |
99,80% |
Támogatás |
Hiteles kérésben és telefonon keresztül |
Számlázási időszak |
Havi |
A szerződés minimum időtartama |
1 hó |
Adatközpontok, melyekben a szolgáltatás aktiválható |
IT1, IT3, CZ1, FR1, PL1 |
Szoftver Jellemzői
Műszaki Adatok
Szoftver |
Veeam vCloud Backup
(https://www.veeam.com/vm-backup-recovery-replication-software.html) |
Vezérlő rendszer |
HTTPS webes panel található minden a szolgáltatásban részt vevő adatközpontban. |
vCloud integráció |
Teljes. Az ügyfelek egyetlen, a vCloud bejelentkezéssel megegyező belépési adattal léphetnek be és műveleteket végezhetnek virtuális gépeikkel (vAPP és VM) annak érdekében, hogy kellően megvédjék azokat. |
Egyedi mentési tervek meghatározása |
Igen. Napi, heti és havi tervek létrehozása, valamint a mentés kezdési idejének kiválasztása. |
Részleges helyreállítás |
Igen. Az egyes fájlok vagy mappák is visszaállíthatók. |
Helyreállítás másik gépen |
Igen, minden géphez. |
Lemezterület csökkentő rendszerek |
Igen. Duplikáció mentességgel és tömörítéssel. |
Műszaki Támogatás Jellemzői
Műszaki Adatok
Támogatás |
|
A műszaki támogatás szolgáltatás elérhetősége |
Munkaidőben, 15 perc átlagos feldolgozási idővel |